Συναγερμός για το νέο ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ με το όνομα facebook

Τη στιγμή που ο αριθμός νέων ναρκωτικών αυξάνεται διαρκώς, ένα νέο συνθετικό ναρκωτικό που φέρει χαραγμένο το γράμμα«F» του δημοφιλούς τόπου κοινωνικής δικτύωσης Facebook έχει σημάνει συναγερμό στις αστυνομικές αρχές της Ουγγαρίας.Σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα αλλά και περισσότερα διεθνή, το χάπι με το χαρακτηριστικό «F» κυκλοφορεί στην Βουδαπέστη, ωστόσο εκφράζονται φόβοι ότι σύντομα μπορεί να διακινηθεί και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Το γαλάζιο χάπι που συνήθως οι χρήστες το βρίσκουν σε κλαμπς, αλλά και σε στέκια τοξικομανών στην ουγγρική πρωτεύουσα, μπορεί να προκαλέσει παραισθήσεις, σοβαρά προβλήματα στην υγεία, μέχρι και θάνατο.«Προσοχή, 15 άνθρωποι που έχουν κάνει χρήση του χαπιού με το “F” έχουν καταλήξει στο νοσοκομείο με σοβαρά συμπτώματα και έχουν μεταφερθεί στην εντατική», αναφέρει ανακοίνωση της αστυνομίας της Ουγγαρίας.Οι γιατροί προειδοποιούν ότι τα συμπτώματα παρουσιάζουν μεγάλη διάρκεια, κυρίως οι παραισθήσεις, με αποτέλεσμα κάποιοι από αυτούς που νοσηλεύτηκαν να έχουν μεταφερθεί σε ψυχιατρική πτέρυγα με σοβαρά ψυχικά συμπτώματα.

Επικοινωνία